توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های این سایت تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

– هنگامی که شما از سرویس‌‏ ها و خدمات ما استفاده می‏‌ کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌ کنید و یا به ما ایمیل می‏‌ زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می ‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ ها باشد ، شما موافقت می ‌‏کنید که ما نیز به صورت الکترونیکی ( از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی ) به درخواست شما پاسخ دهیم .

 

– همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌ هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند ، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌ های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه از طریق آنها صورت می‌گردد . جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه امکان دارد ما برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماییم

اطلاعات مشتریان (نشانی، شماره‌های تماس، ایمیل و …) صرفا جهت ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مشتریان اند یشمند استفاده می‌شود و به هیچ عنوان در اختیار شخص سوم قرار نخواهد گرفت.

تمامی کتاب‌های ارائه شده توسط اندیشمند پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه سفارش از انبار جمع‌آوری و از طریق پیک یا پست و به انتخاب مشتری ارسال می‌گردد.

کلیه کتاب‌های عرضه شده در سایت اندیشمند دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد می‌باشند و به هیچ عنوان کتاب فاقد مجوز یا ممنوع الچاپ در سایت عرضه نمی‌شود.

مجموعه اندیشمند آماده دریافت نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات و شکایات شما عزیزان می باشد بدین منظور می توانید در ساعات اداری با شماره 02188976077 تماس حاصل فرمایید.